Dzień 8

Po wcześniejszym niż zwykle śniadaniu, szybko udaliśmy się do punktu zbiórki. Tam czekał na nas autokar, który miał nas zawieźć do wodospadów Edessa. Po około dwu godzinnej podróży dotarliśmy do celu. Na początku zobaczyliśmy rzekę zasilającą sam wodospad. Po zejściu trochę niżej, ukazał nam się majestatyczny cel podróży. Po zrobieniu pięknych zdjęć oraz doświadczeniu wodospadowej bryzy, postanowiliśmy zwiedzić również znajdującą się za wodospadem jaskinię, gdzie większość osób z naszej grupy musiała uważać na swoje głowy. Pomimo zwiększonej ostrożności, podczas naszej wizyty kilka osób jednak przywitało się bliżej z grecką ziemią. Następnie pojechaliśmy do naszego drugiego punktu podróży - źródeł termalnych. Niektórzy z nas, korzystając z okazji zażyli kąpieli w tych cudownych wodach. Wracając do autokaru mieliśmy okazję zakupić pamiątki i lokalne wyroby. Od razu po powrocie udaliśmy się na obiad, a następnie do hotelu w celu odpoczynku. Po kolacji, chcąc tradycyjnie odwiedzić greckie morze, poszliśmy w stronę starej stoczni. Zostaliśmy jednak zaskoczeni przez grecki deszcz, dlatego musieliśmy wrócić do hotelu.