Dzień 10

Dzisiejszy poranek rozpoczęliśmy od zjedzenia śniadania. Po śniadaniu udaliśmy się na praktyki. Programiści tradycyjnie zahaczyli po drodze o sklep z kawą. Po przybyciu do miejsca pracy kontynuowali pracę nad projektami wykorzystującymi technologie webowe. Informatycy, podczas pracy, przeprowadzali diagnozę sprzętu komputerowego w celu jego naprawy. W przypadku poprawnego rozpoznania usterki wadliwe komponenty były wymieniane. Po powrocie z zakładów mieliśmy chwilę czasu dla siebie. Po krótkiej przerwie udaliśmy się na obiad. Dziś po raz ostatni podczas całego pobytu zmieniliśmy restaurację. W nowym miejscu zostaliśmy powitani pysznym posiłkiem, podczas którego zaśpiewaliśmy „Sto lat" naszemu koledze, który akurat dzisiaj obchodził urodziny. Po posiłku poszliśmy na targ, aby kupić pamiątki. O osiemnastej udaliśmy się zwiedzać Białą Wieżę w Salonikach, gdzie poznaliśmy historię miasta. Na szczycie podziwialiśmy panoramę Salonik. Następnie zjedliśmy kolację. Podczas powrotu do hotelu zaskoczyła nas burza. Po powrocie do hotelu graliśmy w planszówki i przygotowywaliśmy się do snu.